Müügitingimused

ULTIMATEBEAUTY E-POE KASUTUS- JA PRIVAATSUSTINGIMUSED

1.Üldtingimused

1.1. Käesolevad Ultimatebeauty e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused kehtivad Ultimatebeauty e-poest ostmisel.

1.2. Kauba müüja on UltimateBeauty OÜ (edaspidi: müüja), aadress Tartu mnt 84a, Tallinn, registrikood 14641412, tel +3725307770, e-posti aadress info@ultimatebeauty.ee.

1.3. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Ultimatebeauty e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.4. Müüjal on õigus igal ajal ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.ultimatebeauty.ee/.

1.5. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimustega tutvuda ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.6.Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

2. Konto loomine

Konto loomine annab võimaluse tellimuste oleku ülevaateks ning Teie tellimuste ajaloo vaatamiseks.

Konto loomiseks klõpsake üleval nurgas lingile “KASUTAJATE TEGEVUSED”, seejärel nupule “MINU KASUTAJA” ning seejärel nupule “REGISTREERU”. Täitke kõik nõutud väljad. Kui olete täitnud kõik väljad ning  veendunud, et kõik sisestatud andmed on õiged, vajutage nuppu “KINNITA”. Teie konto on loodud. Edaspidi saate logida sisse konto loomisel sisestatud kasutajanime ning parooli abil. Kõik kliendi andmed on konfidentsiaalsed ning ei kuulu avalikustamisele kolmandatele isikutele. Konto omanik vastutab kõikide tellimuste eest, mis on tehtud Ultimatebeauty e-poes tema konto alt.

3. Unustasid parooli?

Kui olete juba registreerunud kasutaja, kuid unustanud parooli, siis vajutage nupule “MINU KASUTAJA” (avaneb lingi alt “KASUTAJATE TEGEVUSED“) ning seal avanevas aknas nupule/lingile „Konto andmed”. Sisestage tühja lahtrisse see e-posti aadress, millega konto registreerisite ning seejärel  vajutage nuppu „Tellin paroolivahetuse”.

Teie e-posti aadressile saadetakse edasised juhised parooli muutmiseks.

4.  Tellimuse esitamine

Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. Klient sisestab enda andmed (ees-ja perekonnanimi, e-mail, telefon, ettevõtte nimi, aadress), valib tellimuse üleandmise viisi ja koha ning kinnitab tellimuse.

5. Maksmine

Kõik hinnad on kuvatud eurodes ning makse teostatakse eurodes.

Pangalingi kaudu – tellimuse eest tasumiseks on võimalik kasutada pangalinki. Klikates pangalingile, suunab see valitud internetipanka: Swedbank, SEB, LHV, LUMINOR, COOP. Sisestades kasutajatunnuse ja paroolid siseneb Ostja oma internetipanka, kus on nähtav juba täidetud maksekorraldus. Maksekorralduses on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.ultimatebeauty.ee veebileheküljelt ostetud toodete eest.

Krediitkaardiga – peale tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks MAKSEKESKUS AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3-numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib MAKSEKESKUS AS tehingu kliendi pangas.
Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

6. Kohaletoimetamine

TASUTA tarne pakiautomaati alates 49€ tellimusest.

Müüja komplekteerib ja postitab tellimuse pärast ostusumma laekumist. Tellimusi postitatakse tööpäeviti (E-R). Tööpäeval enne kella 12.00 tasutud tellimused postitatakse samal päeval.

Kauba kättetoimetamine toimub vastavalt valitud transpordiviisile – Omniva, Smartpost, DPD kuller. Standartne tellimuste tarneaeg on 3 tööpäeva, maksimaalne 5 tööpäeva.

Juhul, kui müüjal ei õnnestu kliendi soovitud tooteid komplekteerida, kontakteerub müüja kliendiga, et kokku leppida toote asendamise või kompenseerimise osas.

7. Kauba tagastamine

Võlaõigusseaduse § 49 lg 1 kohaselt võib tarbija väljaspool äriruume sõlmitavast lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

Tähtaega arvestatakse kauba kättesaamisest või ajast kui tarbija sattus kauba vastuvõtmisel vastuvõtuviivitusse (ei võtnud kaupa õigeagselt vastu).

Lepingu puhul, mille esemeks on asja üleandmine, hakkab taganemise tähtaeg kulgema päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusse või:
– kui lepingu kohaselt tuleb tarbijale üle anda mitu asja, mis toimetatakse kohale eraldi, päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud viimase asja füüsiliselt enda valdusse;
 – kui lepingu kohaselt tuleb asi tarbijale üle anda mitmes osas, päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud viimase osa füüsiliselt enda valdusse;

Lepingu puhul, mille esemeks on teenuse osutamine või muu kestva soorituse tegemine, hakkab käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud tähtaeg kulgema lepingu sõlmimise päevast.

Tarbija võib lepingust taganeda, kasutades lepingust taganemise avalduse tüüpvormi või esitades muu ühemõttelise taganemisavalduse.

Taganemisavalduses tuleb märkida: Tarbija ees- ja perekonnanimi, eseme nimetus, mille ostmise lepingust sovitakse taganeda, viidates arvele või telimuse nr-ile, tarbija kontakt tel nr ja/või e-mail.

Tarbija võib kasutada ka taganemisavalduse tüüpvormi, mille näidis on kättesaadav meie kodulehel.

Kui tarbija kasutab taganemisavalduse edastamiseks ettevõtja veebilehte, saadab ettevõtja tarbijale viivitamata püsival andmekandjal kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.

E-pood  tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale hiljemalt 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, sh tarbija poolt tasutud transpordikulu. Kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea ettevõtja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

E-pood teeb tagasimakse kasutades sama makseviisi, mida kasutas maksete tegemiseks tarbija, välja arvatud juhul, kui tarbija on sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks.

E-pood ei tagasta raha kuni tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja.

9. Tarbija kohustused

Kui lepingu esemena anti tarbijale üle asi, saadab tarbija ettevõtjale viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel taganemisavalduse tegemisest asja tagasi või annab asja üle ettevõtjale või ettevõtja nimetatud isikule.

Tarbija kannab talle lepingu esemena üleantud asja tagastamisega seotud otsesed kulud

Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. TAGASTAMA PEAB KOOS AVAMATA PAKENDIGA, TURVAKLEEPS RIKKUMATA. Esemega koos tuleb tagastada ka esemet puudutav dokumentatsioon.

Tähelepanu! 14-päevane tagastusõigus ei kehti võlaõigusseaduse § 47 lõikes 3 sätestatud juhtudel, sealhulgas järgneva kauba puhul:

  • tooted, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestatud;
  • audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on tarbija avanud;
  • suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kõrvaklapid jms).

Vajadusel saate alati küsida lisainfot ka meie klienditeenindusest info@ultimatebeauty.ee või tel: +3725037770 , tööpäevadel kella 09:00 kuni 17:00

Lepingust taganemise avaldus

Sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingust taganemise avalduse tüupvorm

(täitke ja tagastage käesolev vorm üksnes juhul, kui soovite lepingust taganeda)

— Kellele:

UltimateBeauty OÜ

Tartu mnt 84a, Tallinn, 10112, Eesti

info@ultimatebeauty.ee 

+372 503 7770

— Käesolevaga taganen/taganeme (*) lepingust, mille esemeks on järgmine asi (*) / järgmine teenus (*) — Tellimuse esitamise kuupäev (*) / asja kättesaamise kuupäev (*)— Tarbija nimi / tarbijate nimed
— Tarbija aadress / tarbijate aadres

— Tarbija allkiri / tarbijate allkirjad (ainult juhul, kui käesolev vorm esitatakse paberil) — Kuupäev

(*) Mittevajalik maha tõmmata.

Soovin teavitust kui toode on olemas Anname Teile koheselt teada kui toode on lattu jõudnud. Sisestage korrektne e-mail ja soovitud kogus.
E-mail Kogus Teie e-maili ei jagata kellegagi.